Opšte informacije: Trajanje - 1 dan. Održava se kao otvorena, individualna i interna obuka, uz moguće fokusiranje na određenju temu.
Veličina grupe: Do 7 polaznika, a kao interna obuka do 10.
Cilj
seminara: Optimizacija
troškova celokupnog marketinga i poboljšanje komunikacije sa klijentima i
upoznavanje sa praktičnim modelima koji
se uspešno koriste u našim uslovima. Jednostavni načini poboljšanja prodaje
kroz uspostavljanje kontinuirane komunikacije. Kome je
namenjen: Menadžerima
i zaposlenima u sektorima marketinga, PR-a i prodaje,
kao i svima koji žele da upotpune svoje znanje i upoznaju se sa principima Internet marketinga. |
Teme seminara |
|
Prednosti i elementi internet marketinga Analiza: Strategije korišćenja elektronske pošte Case
study: Uspešan newsletter |
Predavač: Sertifikovan predavač tima „IS Zaposlenje Org“ za oblast informacionih tehnologija sa više od 10 godina praktičnog iskustva u Internet marketingu i prodaji.
Kotizacija: Puna kotizacija za seminar iznosi 17.780,00 dinara.
Popusti: Popust za više prijavljenih polaznika - 15.990,00 dinara po polazniku.
„In-house“: Održava se kao interna obuka, a program se može prilagoditi specifičnim zahtevima firme, kako bi se više pažnje obratilo na marketinške, prodajne ili poslovne primene internet sajta. Kao interna obuka, najčešće se drže dve varijante. Prvi program, „Internet komercijalista“, obučava polaznika koji se već bavi prodajom da efikasnije iskoristi mogućnosti svog sajta, elektronskog poslovanja i interneta uopšte. Drugi „Prodaja usluga web sajta“ ima za cilj da polaznicima pruži objašnjenja funkcionisanja tehnologija koje se koriste na internetu, kao i da ih uputi u tehnike prodaje različitih web sadržaja i usluga. Nakon obuke polaznici stiču dodatno samopouzdanje na prodajnim razgovorima, koje dolazi iz jasnijeg razumevanja funkcionisanja novih tehnologija. |