Cilj seminara: Predstavljanje primenjivih metoda za merenja učinka i modela zarada zaposlenih. Analiza metoda i kriterijuma procene radnog učinka zaposlenih u sektorima prodaje i maloprodaje. Prikaz velikog broja praktičnih kriterijuma i efekata do kojih dovode.
Kome je namenjena: Direktorima prodaje, zaposlenima na pozicijama u
ljudskim resursima, šefovima prodajnih timova, šefovima maloprodajnih
objekata, menadžerima prodaje koji imaju podređene, vlasnicima i direktorima.
Obuku preporučujemo svima koji vode prodajni tim.
Obuka koja će Vam pomoći da poboljšate svoje rezultate!
|
Modeli zarada zaposlenih u prodaji
Mogući kriterijumi i predmeti ocenjivanja Proces procene rezultata |
|
|
Procena uspešnosti i izrada sistema
Detaljna analiza formulara za
ocenjivanje
|
||
Česta pitanja polaznika
Da li ću moći da dobijem odgovore na pitanja koje me interesuju? Da. Rad je veoma interaktivan i predavač veliku pažnju posvećuje upravo diskusiji na primerima koje polaznici daju i pitanjima koja postave.
Da li je obuka prilagođena malim ili velikim firmama? Obuka je prilagođena učinku zaposlenih u prodaji, bez obzira da li se radi o manjoj ili većoj firmi. Predavač ima iskustvo u radom sa firmama različitih veličina, koje broje od svega nekoliko ljudi, preko malih i srednjih preduzeća, do sistema sa više desetina hiljada zaposlenih. Zato je obuku osmislio tako da znanje mogu primeniti svi, a primeri koje se navode su raznovrsni. Zbog rada u izuzetno maloj grupi (do 5 polaznika), predavač ima mogućnost da primere dodatno prilagodi samoj grupi.
U prodaji je jednostavno proceniti uspešnost, zar ne? Pozicije u prodaji spadaju među kompleksnije za procenu uspešnosti, što se posebno vidi kod povezivanja učinka i zarada. Zato dobijate pregled više od dvadeset različitih pokazatelja uspešnosti u prodaji, kao i koje pozitivne i negativne efekte možete očekivati od primene svakog od njih.
Kakve su koristi od uvođenja sistema za merenje učinka zaposlenih u prodaji? Koristi koje proističu iz uvođenja sistema nisu samo finansijske već i organizacione. Takođe, zaposlenima je jasnije šta su ciljevi prodaje i tome prilagođavaju svoj rad. Pored povećanja prodaje, obično je prisutno i smanjenje troškova i povećanje discipline zaposlenih, pa je korist višestruka.
Koja prethodna znanja moram da imam? Dovoljno je opšte razumevanje poslovnih procesa, a rad u grupi od samo 5 polaznika daje mogućnost predavaču da pruži sva potrebna objašnjenja, ako za tim ima potrebe.
|
||
Predavači: Ivan Marković, konsultant i šef tima za izradu sistema za merenje učinka zaposlenih sa bogatim iskustvom na izradi sistema u zemlji i inostranstvu. Radio je na izradi i korekcijama više od 200 različitih sistema upravljanja zaposlenima. Sertifikovani predavač sa više od 1000 dana održanih seminara i obuka vezanih za upravljanje performansama i zaposlenima. Vodeći predavač vodi obuku uz asistenciju stručnih konsultanata koji rade na izradi primera i parametara specijalizovanih za sektor prodaje i maloprodaje.
Kotizacija: Puna kotizacija iznosi 97.380,00 dinara.
„In-house“: Za grupe od tri i više polaznika iz iste firme ili organizacione jedinice preporučujemo organizaciju interne obuke. U tom slučaju program se dodatno prilagođava potrebama i organizaciji firme i time se više pažnje može posvetiti konkretnim izazovima sa kojima se organizacija suočava. Grupe na internim obukama mogu imati do 10 polaznika. |