Opšte informacije: Trajanje - 1 dan. Održava se kao otvorena, „in-house“ i individualna obuka. Često se izvodi kao individualna i interna obuka, uz mogućnost fokusiranja na određenju temu.
Veličina grupe: Do 7 polaznika, a kao interna obuka do 10.
Cilj seminara: Osposobljavanje polaznika da
kvalitetnije komuniciraju sa kolegama u okviru firme i bolje predstavljaju
firmu u eksternoj komunikaciji. Poboljšanje
komunikacionih veština polaznika kroz praktične radionice. Razumevanje pravila poslovne komunikacije i tehnika
za njeno poboljšanje. Kome je namenjen: Svima koji obavljaju posao u kome su
komunikacione veštine važne, od zaposlenih koji rade u timovima od zaposlenih
koji predstavljaju firmu. Obuka je preporučljiva i svima koji upravljaju
timovima ili vode projekte. Šta polaznici dobijaju: Mogućnost da kroz radionice i primere poboljšaju usmenu i pisanu komunikaciju. Poboljšanje rezultata rada, kroz jasnije prenošenje potrebnih informacija, smanjenje konflikata, bolje predstavljanje firme u kojoj rade i posla koji obavljaju. |
Teme obuke |
|
Tri zakona pravilne komunikacije Tehnike uspešne komunikacije Komunikacija na poslovnim sastancima Poslovna korespondencija Osnove rešavanja konflikata Neverbalna komunikacija Predstavljanje firme u javnosti Poslovni bonton |
Predavač:Sertifikovani predavač za oblasti interkulturnog menadžmenta, poslovne komunikacije i korespondencije.
Kotizacija: Puna kotizacija za seminar iznosi 14.780,00 dinara.
Popusti: Popust za više prijavljenih polaznika - 12.780,00 dinara po polazniku.
„In-house“: Organizacijom interne obuke značajno se ujednačava komunikacija zaposlenih kako sa strankama, tako i u okviru samog tima ili cele organizacije, čime se pored manje konflikata, dobijaju i zadovoljniji klijenti. Tokom pripreme interne obuke, može se definisati i koji su željeni modeli komunikacije zaposlenih, kako bi se kroz sam rad naveli da uvide greške i promene navike. Program se može organizovati da traje više dana po nekoliko sati. |