Opšte informacije: Trajanje - 1 dan; Održava se kao otvorena, „in-house“ i individualna obuka. Seminar srednjeg i višeg nivoa, ali ga u cilju daljeg usavršavanja i napredovanja mogu pohađati i polaznici sa manje iskustva.
Veličina grupe: Do 7 polaznika na obe vrste obuke.
Cilj seminara: Optimizacija radnog vremena, tehnike bolje organizacije, povećanje produktivnost i unapređenje poslovanja.
Kome je namenjen: Svima koji obavljaju organizacione i sekretarske poslove, ali i svima koji žele da unaprede komunikaciju s klijentima, povećaju produktivnost i bolje strukturišu svoje radne zadatke.
|
Teme seminara |
|
|
|
Radionica: Kako upravljate svojim vremenom Odnos prema klijentu / stranci |
|
||
|
Predavači: Sertifikovani predavači tima „IS Zaposlenje Org“ i „iConsult d.o.o.“ za oblasti ljudskih resursa i poslovne komunikacije i korespondencije.
Kotizacija: Puna cena iznosi 12.780,00 dinara.
„In-house“: Kada se organizuje kao interna obuka, dodatni rezultati proizilaze iz činjenice da ova obuka čini znanje i procedure polaznika uniformnijim, što čini komunikaciju među njima lakšom i efikasnijom u budućnosti. U zavisnosti od potreba firme, interna obuka može sadržati i veći procenat praktičnih primera. U tom slučaju, može trajati i više od jednog dana, a rad se može organizovati tako da uopšte ne utiče na redovne obaveze polaznika. |
||