Opšte informacije: Trajanje - 2 dana; Održava
se kao otvorena, „in-house“ i individualna obuka.Prodajne veštine višeg i srednjeg nivoa koje su isključivo
namenjene ljudima kojima je prodaja profesija ili koji se sa prodajom susreću
svakodnevno. Cilj seminara: Obuka ima za cilj da polaznicima definiše i pojasni prodajni proces. Detaljno se obrađuju svi delovi prodajnog procesa, uključujući i naplatu.
Kome je namenjen: Svima kojima je prodaja profesija ili koji se sa prodajom susreću svakodnevno, a žele da sistematizuju znanje vezano za prodajne procese, unaprede poslovanje i dobiju nove ideje za poboljšanje prodaje.
|
Teme seminara |
|
Planiranje prodaje Tehnike prodaje Prodaja kao proces Koncept „Marketing 1:1“ Prodajni tim Lojalnost kupca Softverska podrška u prodaji – CRM |
Predavač: Milorad M. Milivojević, sertifikovani predavač i prodajni konsultant. Sa više od 20 godina iskustva u izvršnom upravljanju, formiranju prodajnih timova, marketingu i prodaji, poslednih 10 godina obavlja i poslovni konsalting pri unapređenju prodaje.
Kotizacija: Kotizacija za obuku iznosi 47.580,00 dinara, a u slučaju prijave više polaznika iz iste firme ili organizacije 42.990,00 dinara po polazniku.
„In-house“: Može se održati i kao modularna in-house obuka i u potpunosti se prilagoditi specifičnim potrebama prodajnog tima koji obuku sluša. Daje odlične rezultate, jer se kroz pojašnjenje prodajnog procesa, izjednačavanje znanja i razumevanje različitih aspekata prodaje povećava efikasnost, saradnja i motivacija kompletnog prodajnog tima. Naš tim čine predavači sa bogatim praktičnim iskustvom u prodaji, koji svojim znanjem i iskustvom pokrivaju različite aspekte prodaje. Treba napomenuti i da su svi predavači koje angažujemo održali po najmanje 300 održanih seminara, obuka i treninga iz oblasti vezanih za prodaju i potrebne veštine. |