Opšte informacije: Trajanje - 1 dan; Održava se kao otvorena, „in-house“ i individualna obuka. Prodajne veštine srednjeg nivoa; Veoma često se održava i kao interna ili individualna obuka.
Veličina grupe: Na otvorenim terminima do 7 polaznika, kao interna obuka do 12 polaznika.
Cilj seminara: Obuka ima za cilj da unapredi prodajne veštine i da polaznicima predstavi adekvatnu komunikaciju sa klijentima i tehnike prodaje. Akcenat obuke je na tehnikama prodaje i načinima poboljšanja prodaje kroz adekvatne odgovore na potrebe kupaca.
Kome je namenjen: Svima koji već imaju znanje iz prodaje, a žele da usavrše svoje prodajne veštine, kojima uspešna prodaja otvara prostor za napredovanje i onima koji žele da sistematizovanjem znanja i novim veštinama zadrže visok nivo rezultata u prodajnom procesu.
Polaznici dobijaju sertifikat o odslušanom seminaru. |
Teme obuke |
|
Vođenje profila i briga o klijentima Poslovna korespondencija i pisanje ponude Detaljna analiza dve napredne tehnike prodaje Primeri prodajnih situacija |
Predavač: Sertifikovani predavači „iConsult d.o.o.“ tima za oblasti poslovne komunikacije i prodaje, sa dugogodišnjim iskustvom u prodajnom konsaltingu.
Kotizacija: Puna kotizacija za obuku iznosi 23.780,00 dinara. U slučaju prijave više polaznika iz iste firme ili organizacije kotizacija iznosi 17.780,00 dinara po polazniku.
„In-house“: Obuka se često održava kao in-house. Daje odlične rezultate, jer se u potpunosti može prilagoditi specifičnim potrebama prodajnog tima koji obuku sluša. Naš tim čine predavači sa bogatim praktičnim iskustvom u prodaji, koji svojim znanjem i iskustvom pokrivaju različite aspekte prodaje. Treba napomenuti i da su svi predavači koje angažujemo održali po najmanje 100 seminara, obuka i treninga iz oblasti vezanih za prodaju i potrebne veštine. Zato smo uvek u mogućnosti da u potpunosti odgovorimo tipu, cilju i nivou obuke koji je potreban firmi i pomognemo poboljšanju komunikacije i prodajnih veština, a sve u cilju povećanja prodaje koju zaposleni ostvaruju. |