Opšte informacije: Trajanje - 3 termina pa 3 sata. Održava se kao otvorena, „in-house“ i individualna obuka.
Veličina grupe: Do 7 polaznika na otvorenim terminima, kao interna obuka do 10 polaznika, u zavisnosti od cilja i zahteva firme.
Cilj treninga: Kako izaći na kraj sa zahtevanim, teškim i napornim ljudima, sveznalicama, preosetljivim, sitničarima, oportunistima ili neodlučnima, bez obzira da li sede sa Vama u kancelariji, čekaju na Vašem šalteru, nadređeni su Vam ili podređeni, ili su članovi porodice i komšije. Načini da pravilno reagujete u konfliktima i sprečite ih da Vam svojim ponašanjem zagorčavaju život i crpe energiju, kao i da se pred njima više ne osećate nemoćno da bilo šta promenite. Eliminisanje stresa i napetosti koja dolazi iz ovakvih odnosa.
Kome je namenjen: Svima koji rade sa zahtevnim klijentima i u stresnom radnom okruženju. Osobama koje rade na rukovodećim pozicijama pod pritiskom i rokovima. Svima koji žele da nauče kako da uspešnije komuniciraju kada druga strana to ne zna ili ne može.
Šta polaznici dobijaju: Tehnike kako da upravljaju svojim osećanjima i ponašanjem u komunikaciji sa teškim sagovornicima. Kako da izbegnu konflikt ili ga reše u svoju korist. Kako da poboljšaju svoje veštine komunikacije, zauzmu se za sebe i ostvare svoje ciljeve bez povređivanja drugih ljudi. |
Teme seminara |
|
|
Predavač: Dr Katarina Višić, lekar i REBT psihoterapeut pod supervizijom sa višegodišnjim iskustvom u psihoterapijskom radu.
Kotizacija: Puna kotizacija za seminar iznosi 17.780,00 dinara.
Popusti: U slučaju prijave grupe polaznika iz iste firme ili organizacije odobravamo popust.
„In-house“: Daje izuzetne rezultate. Program obuke se može prilagoditi konkretnim situacijama sa kojima se suočavaju zaposleni firme i tipu klijenata sa koja se suočavaju. Sa druge strane program se može organizovati sa ciljem poboljšanja odnosa izmešu članova tima ili cele firme. |