Opšte informacije: Trajanje - 1 dan; Održava se kao otvorena, „in-house“ i individualna obuka. Često se održava kao interna obuka za zaposlene u maloprodaji i daje izuzetne rezultate.
Cilj treninga: Trening ima za cilj da unapredi prodajne veštine i da polaznicima predstavi adekvatnu komunikaciju sa klijentima i tehnike prodaje koje se uspešno koriste u maloprodaji roba i usluga. Akcenat obuke je na tehnikama prodaje i načinima poboljšanja prodaje kroz adekvatne odgovore na potrebe kupaca.
Kome je namenjen: Prodavcima koji rade u maloprodaji, bez obzira na prethodno iskustvo i da li se radi o prodaji roba ili usluga. Svima koji dolaze u čest neposredan kontakt sa kupcima, a kojima će korišćenje tehnika prodaje poboljšati rezultate.
Šta firma dobija: Profesionalan i ujednačen odnos zaposlenih prema kupcima. Veće samopouzdanje zaposlenih prilikom kontakta. Zaposlene koji bolje prodaju i donose veći profit.
|
Teme treninga |
|
Bazična tehnika prodaje Tipovi kupaca Kako
razumeti i odgovoriti na Detaljna analiza tri napredne tehnike prodaje sa praktičnim primerima Radionica: Vežba na primerima polaznika |
Predavači: Sertifikovani predavači tima „IS Zaposlenje Org“ i „iConsult d.o.o.“sa dugogodišnjim iskustvom u prodaji i komunikaciji sa kupcima.
Kotizacija: Kotizacija za obuku iznosi 12.780,00 dinara. U slučaju prijave više polaznika iz iste firme ili organizacije kotizacija iznosi 10.780,00 dinara po polazniku. Firmama koje kontinuirano šalju svoje zaposlene odobravamo dodatne popuste.
„In-house“: Najčešće se održava kao interna obuka. Daje odlične rezultate, jer se u potpunosti može prilagoditi specifičnim potrebama maloprodajnog tima. Uvek smo u mogućnosti da u potpunosti odgovorimo tipu, cilju i nivou obuke koji je potreban firmi i pomognemo poboljšanju komunikacije i prodajnih veština zaposlenih koji rade direktno sa kupcima. Kao rezultat internih obuka dobija se značajno povećanje motivacije zaposlenih, prodaje i zadovoljstva kupca. |