Opšte informacije: Trajanje - 1 dan. Održava se i kao otvorena, ali prvenstveno kao „in-house“ i individualna obuka. Poslovne veštine srednjeg nivoa, ali obuku mogu pratiti i menadžeri bez iskustva.
Veličina grupe: Na otvorenim terminima do 7 polaznika, na internoj obuci do 10.
Cilj seminara: Razumevanje tehnika i alata kojima se poboljšava protok informacija, povećava produktivnost i uključenost u procese, čime se obezbeđuje pravovremena reakcija na izazove sa kojima se današnje organizacije susreću.
Kome je namenjen: Svima koji ne žele da vođenje sastanka bude gubljenje vremena
bez jasnih konačnih odluka i definisanih zadataka, kao i menadžerskoj
strukturi koja se svakodnevno susreće sa izazovima upravljanja
timom ili većim brojem ljudi. |
Teme obuke |
|
Faze
uspešne pripreme sastanka Test – Komunikacione veštine |
Predavači: Sertifikovani predavači iConsult tima za oblasti menadžmenta i upravljanja ljudskim resursima.
Kotizacija: Puna kotizacija za seminar iznosi 17.780,00 dinara.
Popusti: U slučaju prijave grupe polaznika iz iste firme ili organizacije odobravamo popust.
„In-house“: Daje odlične rezultate kao interna obuka, jer se posebna pažnja posvećuje komunikacionim i upravljačkim veštinama polaznika u odnosu na specifične potrebe firme. Moguće je organizovati obuku koja je namenjena vođama timova i menadžerima, kako bi se poboljšale njihove veštine i efikasnost organizacije i vođenja sastanka. Pored tog programa obuku organizujemo i za članove istog tima, kako bi savladali tehnike i postavili standarde koji će značajno povećati efikasnost njihovih sastanaka. Kao „in-house“ može trajati više dana ili biti podeljena u modele od po 3 sata. |